BeerTender komt uit de kastDelft – Vaderdag staat weer voor de deur. Veel papa’s krijgen dan niet alleen tekeningen en ander kinderwerk. Ze krijgen ook serieuze zaken zoals een BeerTender. Heerlijk met dit mooie weer, kun je zelf een koel pilsje tappen. In de praktijk blijkt echter dat veel BeerTenders na aanvankelijke enthousiaste ingebruikname al snel achter in de kast verdwijnt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van de bierbrouwers van Heineken. Er moet bier verkocht worden voor die dingen. Ze moeten dus weer snel de kast uit. Daar had Heineken het volgende op gevonden. Vorige week verscheen er in De Telegraaf en het AD een ingezonden mededeling van de brouwer met een serieuze oproep. De winnaar van de BeerTender-actie had namelijk nog steeds zijn superhoofdprijs – twee kaarten voor de Champions Leaque-finale met als persoonlijke assistente Miss Griekenland – niet opgehaald. Ruim 50.000 mensen haalden hun Beertender achter uit de kast en voerden hun unieke serienummer in op de site om te zien of zijn wellicht de winnaar waren. Dat was precies wat Heineken wilde: de BeerTender weer in het zicht plaatsen. De BeerTender-actie vond in werkelijkheid nooit plaats. Dat neemt niet weg dat Heineken wel netjes ‘de prijs’ heeft uitgedeeld aan een bierdrinker uit Amstelveen. Geen wedstrijd en toch de hoofdprijs. Daar zou ik maar een zelfgetapt biertje op drinken. |
Room with a view in New York
7 maanden geleden
1 opmerking:
beter: oud rechercheur komt weer eens uit de kast
Een reactie posten