maandag 19 juni 2006

Potje voetbal


voetbal.
Zou het nog gekker kunnen? Vast welDelft – Voortuintjes, achtertuintjes, straaten, pleinen, flats, winkels, etalages, scholen, kantoren en bedrijven, overal is de WK-gekte binnengedrongen. Er zijn nog maar weinig plaatsen veilig voor de vaak maffe WK-artikelen. Er was een moment, een kort moment ik geef het toe, waarop ik dacht het niet gekker meer kon. Maar ik ben weer overtuigd, het kan gekker en het zal nog gekker worden. Zeker als ons land in het toernooi blijft. In een toiletruimte van een benzinestation zijn de pisbakken tijdens het belangrijke voetbaltoernooi uitgerust met een klein plastic grasmatje en een doeltje. Mannen met hoge nood proberen hier nu het doel omver te plassen. Het enige wat ik probeer is niet spetteren. Ik paar bakken verder hoorde ik een man roepen: “Goal”. Ik heb maar niet gevraagd hoe het doelpunt was ontstaan. Hij vroeg gelukkig ook niet aan mij wat ik stond te fotograferen.

Klik hier en meld jouw ontdekkingen van oranjegevoel even bij ODD. Laten we de site samen oranje kleuren.

Geen opmerkingen: