donderdag 15 juni 2006

Gratis af te halen

Helmond – Vorig jaar kreeg ik van Floris 5 guppy's uit eigen kweek. Ze bleken erg vruchtbaar. Tot twee keer toe heb ik al twee mensen gelukkig kunnen maken met jonge guppy's. Inmiddels heb ik mijn vissenkom vervangen voor een echt aquarium met zo'n twintig volwassen en bijna volwassen guppy's. Maar onlangs begonnen mijn visjes weer te produceren. Vorige week kwamen er 33 visjes bij en deze week tot twee keer toe nog eens 40. Dus in het totaal heb meer dan honderd jonge guppy's.


De guppies van Pieter jan.

Ze zullen het niet allemaal overleven (een paar zijn er al weer gesneuveld) maar dan nog houd ik genoeg over om half Stiphout van guppy's te voorzien. Dus wie jonge visjes wil, mag wat komen halen. Het is wel een hele leuke hobby hoor. En heel rustgevend, ik kan uren in m'n aquariumbak zitten staren.

Een bijdrage van Nelly

Geen opmerkingen: