maandag 5 december 2005

Maak het verschil


Apeldoorn –Zondag was ik met Pieter Jan, Anne-Sofie, Robin en Floris in Theater Órpheus in Apeldoorn. We waren bij de radio- en televisieopname van het concert 'Maak het verschil' van de NCRV in het kader van de aandacht die de vrijwilligers deze maand landelijk krijgen. Fragmenten van het concert worden a.s. zaterdag uitgezonden op de televisie. En het héle concert wordt zondag op de radio uitgezonden.

Nellie maakt het verschil duidelijk

Het is zeker de moeite waard om te kijken en te luisteren. De artiesten traden allemaal op met het Metropole orkest en dat was werkelijk grandioos. We hoorden en zagen Liesbeth List, Frédérque Spigt, Veldhuis & Kemper, Maud, Joke de Kruijf, Gerard van Maasakkers, Bastiaan Ragas, Willeke Alberti, Wende Snijders en Bart Peeters.

Het verschil zit niet in het gezelschap, maar in het eten.

Als je geluk hebt zie je mij ook nog, want ze interviewden mij over het vrijwilligerswerk dat ik doe. Ik moest daar wel even heel lang over nadenken voor ik besefte dat het werk dat ik voor Anne-Sofie d’r school doe ook onder het vrijwilligerswerk valt. Dus ik weet niet of het interessant genoeg is om dat in de reportage op te nemen. We zien wel. Na afloop zijn we met z’n vijven lekker gaan eten in het chinees restaurant tegenover theater Orpheus

Een bijdrage van Nellie

Geen opmerkingen: