donderdag 1 december 2005


Het stemmen kan beginnen


Karsten geniet van een bad.Helmond – Ik kreeg een paar mailtjes van ODD-lezers die op Karsten wilden stemmen, maar hem niet konden vinden. Dat klopte want Saskia had geschreven dat hij er pas in december op kwam. Dat is dus vanaf vandaag. Ik heb zojuist mijn stem op hem uitgebracht. Doe jullie het ook?

Klik daarvoor HIER.

Klik dan vervolgens op ‘baby van de maand’. Karsten staat op een van de pagina’s, momenteel is dat de eerste.
Het is heel eenvoudig meldt Saskia. Ze schreef me:

Als je de foto van Karsten hebt gevonden, klik dan op het rondje bij zijn naam en vul onder in het scherm je naam (gewoon voornaam, wordt verder niks mee gedaan) en e-mailadres in. Je e-mail wordt alleen gebruikt om een bevestiging te sturen. Die moet je ook beantwoorden, voor je stem meetelt (is ook alleen klikken op een link). Je mag maar 1 keer per 24 uur stemmen vanaf één computer. Als je de computer op je werk of zo gebruikt, moet je er dus op letten dat je een e-mail hebt, die je ook dáár kunt lezen en gebruiken.
Ik zou het erg leuk vinden als jullie me zouden helpen Karsten op de eerste pagina te krijgen! Alvast bedankt”

Geen opmerkingen: