zondag 6 november 2005


Knap koppie


Het nieuwe kapsel van Emma.Het nieuwe kapsel van Emma.Veldhoven – Ik heb een korte cursus haarknippen bij kinderen gedaan. Je leert dan dat kapsel knippen dat je meeneemt. De eerst keer nam ik Nienke mee. Ik knipte er toen maar een kort stukje af, omdat haar haar mooi lang aan het worden is. Ook bij de andere meiden deed ik dat. Zaterdag had ik weer les, maar wie moest ik nu meenemen? Bij Emma moet het haar nog op een lengte groeien, voordat het mooi lang kan groeien, dus besloot ik haar haar nog korter te gaan knippen.
Ze was de jongste 'klant' op les, maar ze deed het voorbeeldig. Ze zat parmantig op de hoge stoel en keek netjes naar beneden of recht vooruit als dat moest. Met als gevolg dat ik lekker snel kon werken en er een mooie korte boblijn geknipt kon worden. En Emma was zo trots dat juist zij alleen met mama mee mocht. En alle belangstelling daarna voor het nieuwe kapsel was natuurlijk ook geweldig. Voor jullie ook al vast een blik op dit knappe koppie!


Een bijdrage van Saskia

Geen opmerkingen: