vrijdag 29 januari 2010

Sneeuw brengt het kind in je boven

Stiphout – In de afgelopen weken heb ik gezien dat sneeuw het kind in ons boven brengt. Ik zag mijn moeder op reis in Engeland een sneeuwbal gooien en pardoes mijn vader raken. Knappe bal! Misschien is het niet de sneeuw maar de Engelse lucht die het kind in ons boven brengt. Een groepje politiemensen van de Thames Valley Police konden de verleiding van de sneeuw ook niet weerstaan.


Op de helling van Boars Hill aan de Berkeley Road in Oxford gleed een van hen op zijn ME-schild naar beneden. Rick Latham die juist voorbij kwam, filmde het en zette het op YouTube. Daarna verscheen het ook op het nieuws van ITN en BBC. Het leverde Rick Latham een YouTube-hit op en de dienders een reprimande van een hun baas op. Zo iets doe je niet in diensttijd. Maar ik begrijp het wel. Sneeuw brengt het kind in je boven.

Een bijdrage van Saskia

Saskia is de eerste die een leuke YouTube-link opstuurde. Heb jij ook een leuk filmpje ontdekt? Laat het me weten.

Geen opmerkingen: