zaterdag 2 januari 2010

Een jaar gaat snel

Veldhoven – Heel veel mensen beginnen een nieuw jaar met een goed voornemen. Ik behoor niet tot die groep mensen. Ik ben het nieuwe jaar begonnen met het maken van een groepsfoto. Wanneer ik mijn nageslacht bij elkaar heb, haal ik hen als ik de kans krijg over om even als groep voor mijn camera te poseren. Dergelijke foto’s vind ik leuk, maar zijn na het verstrijken van enige tijd nog leuker.

Zeven kleinkinderen en hun moeders.

Op nieuwjaarsdag groepten Nienke, Benthe, Dieuwertje, Sietske, Emma, Karsten en Abel op mijn verzoek naast de kerstboom bij elkaar. Geheel spontaan gingen de beide moeders er even bij staan. Als je dit hebt, dan heb je toch geen goede voornemens of wensen meer nodig. Een goed begin is immers het halve werk. Ik ben dus al half op weg. Een jaar gaat snel.

Geen opmerkingen: