dinsdag 22 december 2009

Stiphouts winterlandschap

Stiphout – Afgelopen zondag toen wij na onze gezellige weekend bij Corien & Frans terugreden naar huis verwachtte ik een barre tocht te moeten maken. Het viel uit eindelijk wel mee. Hoe zuidelijker we kwamen, hoe beter de wegen begaanbaar waren. Schuif- en strooiwagens zorgden voor een redelijke weg.

Winter in Stiphout. FOTO:ADRIE

Net als Delft zag ook Stiphout eruit als een wit sprookjesland. Ons huis en onze tuin waren gedecoreerd met een prachtig wit laagje sneeuw. Je zag er alleen de afdrukjes in van vogelpootjes.

Winterlandschap rond ons huis. FOTO:ADRIE

Met plezier toog ik met onze hondjes de bossen in vlak bij ons huis. De sneeuw kraakte onder mijn voeten terwijl ik door het prachtige witte decor van het Helmondse winterlandschap wandelde. De hondjes vonden het verrukkelijk om na de lange autorit eventjes vrij door de bossen te rennen. En ook ik genoot.

Een bijdrage van Adrie
Ook jij kunt nog steeds je sneeuwfoto’s insturen naar ODD.

Geen opmerkingen: