vrijdag 18 december 2009

Heerlijk spontaan

Antwerpen – Het fenomeen Flash Mob bestaat nog steeds. Ik schreef er al eerder over in 2003. Neef Floris vond op YouTube weer een mooi staaltje. Hij schreef: “In musicals als "Grease", "Singing in the rain" en "Mary Poppins beginnen hele groepen mensen op straat spontaan te zingen. In het echte leven gebeurt dit natuurlijk niet. Of toch wel? Kijk hier onder maar eens wat er dit jaar op het station van Antwerpen gebeurde.


Bedankt voor de tip Floris. Dit is inderdaad weer een heel mooi voorbeeld van een Flits Meute.

4 opmerkingen:

uitterlindenclan zei

leuk hé!! ik had het al eerder gezien en kreeg er toen kippenvel van. Zoiets zou meer moeten gebeuren.

Groetjes,
Will

Sassefras zei

Ik vind het prachtig om te zien, maar toch geloof ik wer neit zo in, dat dit allemaal mensen zijn die elkaar hiervóór niet kenden. Thuis een dansje instuderen oké, maar als zelfs kleine kinderen zo spontaan een 'vreemde man' vastpakken om te gaan dansen.... Neuh... Ik geloof hem niet zo...
Er zijn er trouwens heel veel te vinden online. Ook van op Kermissen op 'Thriller' van mIchael Jackson. Die vind ik er persoonlijk 'echter' uitzien.

Máár...kippenvelbeelden zijn het wel!

X
Sas

Sassefras zei

Deze bedoel ik ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=qQvCjmgSLXM

Sassefras zei

Ik heb wat gegoogled. Het zijn allemaal dansgroepen, die het al weken van te voren instuderen. Ik meende dat het altijd 'zomaar mensen' zijn, die op internet een afspraak maken samen om 'dan-en-dan, dat-en-dat, daar-en-daar' te doen.
Maar dat is dus niet het geval.