zaterdag 5 juni 2010

Saaie zak


Eindhoven – Tol (Marieke) en Mus (Joscha) gluren graag. Ze willen vooral graag zien wat er in een jaszak zit. Vooral in de zak van een ander. Ze hebben er een ‘droomproject’ van gemaakt. Misschien levert het een boekje op. Het is nu in ieder geval al een aardig internetproject.
Jij kunt ook meedoen. Marieke en Joscha leggen op hun site uit hoe dat moet: “Leeg de zakken van je jas (of die van een ander). Leg de inhoud met behulp van je camera vast en stuur de foto incl. portretfoto, leeftijd en (evt.) een tekst naar dit e-mailadres”.


Omdat mijn broek naar de stomerij moest, heb ik ook mijn zakken geleegd. De inhoud is vergeleken met die van de kinderen nogal saai. Ik zal dan ook mijn foto niet insturen. Maar de inhoud van de zakken van jullie kroost is vast veel leuker. Insturen die zakken zou ik zeggen.

1 opmerking:

Marieke zei

Gelijk even gekeken toen we thuiskwamen... Leuk zeg! Erg bedankt weer voor de reclame. Enne: elke inhoud is interessant dus insturen maar!!!