woensdag 21 april 2004


De luiken hangen


De luiken hangen in Barrie.Barrie – In maart 2002 ontving ik een mailtje van Warren. Hij vertelde dat Corrie graag luiken voor de ramen wilde. “En ik mag ze maken”, voegde hij er aan toe. Bovendien moesten de luiken er Hollands uitzien. Warren vertelde dat hij geen plaatjes of tekeningen van dergelijke luiken had en vroeg of ik er een paar wilde fotograferen en via de mail opsturen. Ik verzamelde fotografisch een paar luiken in de buurt van Delft en Helmond en stuurde die naar Canada. Warren kon dus beginnen aan de klus om zijn huis te voorzien van luiken. Een forse klus, want ik weet uit eigen waarneming dat het een groot huis is met veel ramen. Inmiddels zijn alle luiken klaar en sieren hun huis in Barrie. Onlangs stuurde Warren deze foto om het resultaat te tonen.



Geen opmerkingen: