vrijdag 10 januari 2003


Studente financiert borstvergroting via internet


Cerritos – De 23-jarige studente Michel uit Cerritos in het zonnige zuiden van Californie wil graag grotere borsten. Om het geld daarvoor bijeen te brengen heeft ze een website geopend, waarop je geld kunt storten. Het meisje zegt dat ze al jarenlang met het plan rondliep, maar nu dan eindelijk de knoop heeft doorgehakt en heeft besloten om de $4500 die nodig zijn voor grotere borsten op deze manier bijeen te brengen.

Michel voor en na de donatie.

Ze vertelde: ”Begrijp me niet verkeerd. Ik ben heel tevreden met m’n uiterlijk. Ik ben geen gek met een borstenobsessie. Met een opgevulde bh is het tot nu toe ook goed gegaan. Mijn kleine tietjes zijn heus geen groot punt voor mij. Met de juiste kleding zien ze er zelfs tamelijk groot uit.” Waarom dan toch deze borstenwens. "Iedereen die wel eens wat meer kaas op z’n pizza wil, of ook wel eens eerste klas wil reizen in plaats van tweede, weet waar ik het over heb", legde ze verder uit. Inmiddels heeft de ondernemende studente al $477,81 binnengehaald.
Michel vertelde verder: "Als je net als ik grotere borsten waardeer, stort dan een klein bedrag in mijn borstenfonds. En als je het niet doet: even goede vrienden, surf naar een andere site en laat mij achter met een leeg borstenfonds."
Ze publiceert op haar site ook een lijst van bijnamen voor borsten en een lijst van beroemde dames die haar voorgingen bij de borstensupermarkt. Er is ook lijstje met ‘Breast Humor’. Via de mail kun je haar ook vragen stellen. Op die manier vroeg iemand:” How did you make your breasts bigger in the photo? You must be very good at photo manipulation. Can I send you a photo of my girlfriend so you can make her boobs look bigger?
Voor het antwoord van Michel moet je even naar haar site surfen.