zondag 26 januari 2003


Het is winter in……………. Barrie


Barrie – De thermometer in Barrie heeft het begeven. Dat zien jullie hiernaast. Het is waarschijnlijk te koud bij onze familie in Canada. Warren had het ook gezien. Hij maakte een foto van zijn huis en stuurde die naar ODD.

Zal ik even de oprit sneeuwvrij maken schat?


Hij schreef erbij:
”Ik zag net dat het bij jullie ook koud is geweest, hier is het intussen al een week diepvriesachtig, en het ziet er naar uit dat het nog een tijdje zo zal blijven. Het is zelfs zo koud dat de temperatuur van Barrie op het ODD bevroren is. Ik heb een paar foto’s genomen deze week en die sluit ik in.”
Ik kan helaas niet alle foto’s tonen, maar deze geeft heel goed de koude in Barrie weer.
”We zitten niet altijd binnen hoor.” stelt Warren ons gerust. ”Een paar week terug zijn we met z'n allen naar Toronto geweest naar een middeleeuwse show” schrijft hij me verder. Op het bezoek aan het middeleeuwse kasteel kom ik later in ODD op terug. Dan toon ik er opnieuw een fraaie foto van Warren bij.