Irritant en pijnlijkDelft – Het tv-programma Tros Radar heeft een Loden Leeuw uitgereikt aan Hennie Huisman en aan Peijenburg koek. De eerste was de irritantste bn-er in een commercial, de koek produceerde de commercial die de meeste haren ten berge deed rijzen. De commercials vind ik bovendien nogal oubollig. Ik had niet gestemd, maar mijn Loden Leeuw zou zijn gegaan naar Joke Bruijs voor haar rol in het spotje van mobiliteitsspecialist Practi-Comfort. Dat zou twee vliegen in een klap zijn geweest. Ik weet niet of ze in Zuid-Australië ook prijzen uitreiken voor tv-reclame. Als dat zo is, komt deze zeker in aanmerking voor de meest gruwelijke. Kennelijk is er in dat land een probleem met het innen van bekeuringen. Daarom liet the Courts Administration Authority een commercial maken met de waarschuwing dat, als je niet op tijd betaalt, je heel veel extra moet neertellen. Dat heet daar ‘paying through the nose’. Dat levert deze dubbelzinnige neusreclame op. Daar is Hennie Huisman leuk bij. |
Room with a view in New York
6 maanden geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten