vrijdag 9 februari 2007

Een prachtige smetteloze witte wereld


Steenbergen – Mijn ervaring met het "weeralarm" van donderdag was zeer positief! Ik moest werken en meestal is de donderdagochtend richting Rotterdam een regelrechte ramp. Maar donderdagmorgen was het geweldig. Volgens mij was iedereen thuis gebleven behalve ik. Dat was genieten op de snelweg. Toen ik ‘s avonds om halfzeven naar huis reed, was ik weer met net zoveel medeweggebruikers als ’s morgens. Toppie, in 35 minuten thuis. Vanuit mijn kamer zeshoog in Alexanderpolder was het uitzicht donderdag fantastisch, een prachtige smetteloze witte wereld.

Mijn kleinkinderen Koen en Max met vriendjes in de sneeuw.

Maar ik had helaas mijn camera niet bij me. Jan was thuis en die vertelde me ‘s avonds dat hij genoten heeft van de kinderen in de straat met hun sleetjes en sneeuwballenpret.

Mijn kleinkinderen Max & Koen met een vriendje in de sneeuw.

In Engeland hebben ze het beter geregeld daar zijn alle scholen dicht als het sneeuwt. Er is daar dan ook een heel pak gevallen. Mijn kleinkinderen hebben in de tuin van hun Engelse huis dan ook heel erg genoten van het pak sneeuw. Gelukkig had mijn schoondochter Tina de camera wel bij de hand.

Een bijdrage van Corrie

Geen opmerkingen: