woensdag 6 juni 2007

Wie is jarig?


Helmond – Op een kinderverjaardag is het overduidelijk wie het feestvarken is. De jarige is getooid met een speciaal voor de gelegenheid vervaardigd hoofddeksel. Meestal in de vorm van een kroon met daarop het getal van de nieuwe leeftijd overduidelijk aanwezig. Mocht er nog twijfel zijn over de rol van de drager of draagster van de feestmuts dan wordt die weggenomen zodra de taart met kaarsjes binnen wordt gedragen en iedereen zingt:

Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is zij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.


 Dat kun je wel zien: dat is zij.

Maar er is nog een manier waarop je overduidelijk kunt zien wie de jarige is. Henny stuurde mij deze foto. Ze maakte hem tijdens het verjaardagsfeestje van Sietske. Het is het moment waarop de taart wordt binnengebracht. Er is één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien, dat is degene waarop alle camera’s gericht zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat bob de foto heeft gemaakt,met mijn toestel dat weer wel.
het idee om foto naar jou te sturen kwam weer van mij,het mailadres weer van bob en saskia , groeten van mij