donderdag 1 februari 2007

Podcast van stand


Heer Bommel en zijn goede vriend Tom Poes.Delft – Luisterboeken zijn ook in ons land nu erg populair. Wellicht heeft dat iets te maken met de opkomst van de iPod en de podcast. Corien & ik maken nog al eens een ritje naar Brabant en maken van die tijd gebruik om samen een boek te lezen/luisteren. Ik kan het aanbevelen. Juist het samen lezen is zo leuk omdat je dan je ervaringen en ideeën over het boek kunt delen. Maar niet alleen samen is het leuk. Ik heb afgelopen zomer in de tuin naar menig boek of hoorspel geluisterd, want het luisteren naar een podcast in de zonnige tuin behoort tot een van mijn favoriete zomersporten. De komende zomer zal ik ongetwijfeld luisteren naar de nieuwe hoorspelreeks gebaseerd op de verhalen over Ollie B. Bommel en Tom Poes van Marten Toonder. Vanaf aanstaande maandag 5 februari zendt de NPS deze nieuwe hoorspelserie dagelijks uit van maandag tot en met vrijdag. De uitzendingen duren een kwartier en zijn te ontvangen op de Concertzender om 14.00 uur en op Radio 1 om 00.45 uur. Maar je kunt de uitzendingen ook beluisteren in mp3-format. Klik daarvoor hier en abonneer je op de podcast. Dan heb je deze zomer onder het genot van een koel glas iets leuks om naar te luisteren.

Geen opmerkingen: