vrijdag 17 september 2004


Werkbezoek


Nienke en Dieuwertje zetten samen het wegenplan op rond het kasteel.Eindhoven – Gistermiddag had ik een vergadering in Eindhoven. Toen Corien dat hoorde, besloot ze direct om me te vergezellen. Niet naar de vergadering, maar wel naar de Nederlandse Lichtstad. Terwijl ik me druk maakte op een vergadering, bezocht zij wat winkels in de binnenstad van Eindhoven. We kwamen aan het eind van de middag bijna gelijktijdig aan bij Saskia & Sander. Want we lieten ons deze buitenkans om dit werkbezoek te combineren met een familiebezoek natuurlijk niet ontnemen. Zo kwam het dat ik aan het eind van de middag met Nienke en Dieuwertje op de grond van de huiskamer aan het bouwen sloeg. De zusjes maakten samen met de duplo stenen een wegenstelsel dat leidde naar het kasteel.
Nienke vond dat een brug nodig was en Dieuwertje bedacht de uitkijktorens. Opa reikte de kleurige stenen aan en hielp met het overeind houden van de poppetjes. Zo hadden we allen een taak en reuze schik.

Geen opmerkingen: