maandag 13 september 2004


Vruchtbare reclame


Wat zijn deze vruchten aan het doen?.Delft – Kennelijk vonden de lezers van ODD de nieuwe wikkels van Haribo niet schokkend en schaamteloos? Er was dan ook slechts één lezeres die reageerde op mijn vraag. Dat is Els. Zij veronderstelt dat de naam van de fabrikant ‘haas’ is. Want zegt ze:” Zelfs ik hoef mijn fantasie geen geweld aan te doen om te zien waarom die vruchten zo'n plezier hebben.” Els heeft meteen ook een vraag. Ze heeft de wikkels ook eens goed bekeken en vraagt:” Welke vrucht stelt die groene voor?” Een goede vraag. Ik heb de wikkels ook nog maar eens bestudeerd. Ook ik besef nu dat hoe langer je kijkt, hoe meer je erin ziet. Ik denk dat die groene het door de fabrikant vervaardigde snoepje is, dat door de wrijving tijdens het stoeien de smaak van de vruchten krijgt.
"Trouwens, hoe meer heisa hoe meer reclame, niet dan,"
zegt Els tot slot. Ze heeft gelijk. Corien heeft vanmiddag direct een onderzoekje gedaan in onze buurtsuper. De reclame blijkt erg vruchtbaar: Alles is uitverkocht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik weet niet wat jullie zien,maarik zie er niets in.
Alexander