vrijdag 10 september 2004


Het resultaat


De schattige poppenwas.Helmond – Dit is het resultaat van de rigoureuze wasbeurt. Er is wat schade en er zijn wat schone lakentjes uitgekomen. Hoewel het nog steeds een beetje muffig ruikt, vind ik het resultaat niet slecht. De rode beer is kapot gegaan, dus overal vulling, de gebreide pop is een beetje uit haar verband gerukt en het jasje is nu echt kapot. Hoewel ik niet weet of die gaten er al inzaten (muizen), of dat die er door de was in zijn gekomen. Ik hoop dat mamma het herkent. Ik weet niet van wie het af komt en of ik het ooit zelf aan heb gehad. Er hangt nu er een schattige poppenwas te drogen.

[Corien:”Het rode jasje is gehaakt door Nellie. Het was niet bedoeld voor de pop, maar voor Saskia zelf. Ze heeft het vaak gedragen. Al het haakwerk komt trouwens van Nellie.”]

Een bijdrage van Saskia

Geen opmerkingen: