maandag 27 juni 2011

Tijd voor rinkelende fietstassen

Delft – Het is alweer enige tijd geleden dat ik jullie adviseerde om de fietstassen leeg te maken. Maar het is weer zo ver, ik kan weer melding maken van een vrolijke feestelijke omfietswijn. Fruitig rood en dik onder de 3 euro grens die ik in mijn calvinistische zuinigheid ooit als maatstaf noteerde voor de bovengrens van een omfietswijn op ODD. Het gaat om Viña Baida, Campo de Borja. Dat is een zachte Spaanse wijn met een sappige frisheid en vol lekker rood fruit. Deze vrolijke kersenrode jongen is deze week in de aanbieding bij C1000. Voor een doosje van zes flessen rekent deze winkelier alleen deze week 12 euro. Inderdaad dat is slechts twee (2) euro per fles. Alle reden dus om de fietstassen even leeg te maken en op de pedalen te springen en later met rinkelende fietstassen weer naar huis te fietsen. Op de foto zie je dat wij het bovenste vak al hebben leeg gemaakt. Maar bij jullie in de buurt is vast ook wel een grootgrutter van deze keten te vinden.

De aanbieding begint vandaag en duurt nog de hele week. Het is vandaag heerlijk zonnig weer, het voelt bijna Spaans aan. Dat komt dan mooi uit. Dus vanavond bij de maaltijd een heerlijk glaasje Viña Baida, Campo de Borja. En mocht je nu niet zo rood liefhebber zijn dan heb ik goed nieuws. Er is ook Viña Baida, Campo de Borja wit en rosé. Voor dezelfde prijs en ook een omfietswijn.

Geen opmerkingen: