donderdag 19 mei 2005


Fietsen is gezond


Klik op de foto en bekijk er nog een.Delft – Fietsen is een gezonden bezigheid. We zouden allemaal elke dag tenminste een halfuurtje moeten fietsen. Ik haal dat zeker niet. Ik kom niet verder dan elke dag een uurtje in de auto. Mijn gezondheid wordt daar niet beter van. Het fietsen moet ik dus inhalen in m’n vrije tijd. Het vorige weekend heb ik dat weer gedaan. Samen met Bob & Saskia zijn Corien & ik naar Rijswijk gepeddeld. Sietske en Benthe mochten bij opa op de fiets. Het werd een lekker tochtje. Onderweg wezen de dametjes aan wat we zagen. De hoge bomen langs de weg. De zwartje eendjes in de vaart. De reiger bovenop het bushokje en de geluidsschermen langs de autoweg. We bespraken alles. Aan het eind van de middag fietsten we weer na Delft. Tijdens de rit terug ontdekte ik dat Sietske ook in het zitje voorop de fiets een tukje kon doen.

Geen opmerkingen: