zaterdag 7 mei 2005


Binnenkort met pensioen?


Een gouden ouwe van de toekomst. Een gouden ouwe van de toekomst.Delft – Hoe zie je er over dertig jaar uit? Wellicht wil je het antwoord op deze vraag niet eens weten. Ignoreer dan de rest van dit stukje. Robeco geeft je namelijk de kans om een beetje in de toekomst te kijken. Er komt immers een moment dat je stopt met werken. Voor sommigen van onze ODD-lezers is die tijd nog ver weg, ze zijn nog niet eens begonnen met werken. Maar toch, ooit komt die tijd. Robeco denkt dat je wellicht van een pensioen wilt gaan genieten. Ze hebben daar wat tips over die ik jullie hier verder bespaar.
Een gouden ouwe van de toekomst.
Wat ik echter wel leuk vind, is dat ze je niet alleen financieel laten verouderen, maar ook visueel. Wil je dus weten hoe je over dertig jaar in je vel zit, klik dan hier. Ik heb de test gedaan zoals je ziet. Wees moedig en probeer het ook. De rimpels zijn slechts virtueel. Ik heb alvast twee trouwe ODD-lezers aan de test onderworpen. Ik verraad niet wie het zijn. Wees zelf ook maar eens dapper en verouder. Daarna wel je foto opsturen naar ODD, want dat is pas echt dapper.

Geen opmerkingen: