donderdag 16 december 2004


Staat de boom er al?


kerstklokje links.kerstklokje rechts.Delft – Staat de kerstboom al bij jullie? Wij zijn er nog niet aan toegekomen. Wellicht dat we er het komende weekend tijd voor vinden. Vorig jaar vroeg ik jullie om ons deelgenoot te maken van jouw kerstboom of kerstversiering. Dat leverde een hele reeks aan fraaie plaatjes op. Dat wil ik dit jaar ook maar doen. Hoe staat de boom er bijvoorbeeld bij in Vught, Barrie, Eindhoven, Helmond, Hilversum, Hazerswoude of in Perth. Dat moet toch allerlei verschillende plaatjes opleveren.

”Op

Of hebben jullie dit geen jaar geen boom, maar decoreren jullie het huis op een geheel andere manier. En anders heeft jouw woonplaats wel een mooie boom op de markt of bij de kerk. Ook op het werk staan er nu allerlei kerstversieringen. Deze foto maakte ik de ontvangsthal op mijn werk. Ik zou zeggen, steek je digitale cameraatje in je zak en laat ons meegenieten van de lokale kerstsfeer.

Geen opmerkingen: