vrijdag 7 mei 2004


Een voorbeeld


Rodos – De vakantieperiode staat weer voor de deur. Binnenkort gaan een aantal ODD-lezers weer op vakantie. Sommigen gaan ver weg en vliegen de oceaan over, anderen blijven wat dichterbij huis en kunnen alles op de fiets doen. Het maakt niet uit, als je er maar even tussenuit bent. Ik krijg elk jaar van een aantal van jullie een fraaie kaart met een tekstje. Dit jaar wil ik daar eens wat mee doen voor ODD. Stuur me een vakantiekaart met een stukje tekst en ik plaats de kaart op ODD. Ik heb nog geen kaarten ontvangen dit jaar dus heb ik als voorbeeld deze kaart van een vakantie uit 2002 te voorschijn getoverd.

Nellie & Pieter Jan stuurden deze kaart op 24 december 2002.

Dit stond op de achterkant:
Hartelijke groeten van Pieter Jan en Nellie vanuit een zonnig Rhodos.
Ons hotel is bij het x.
Ons uitzicht is de zee en aan de overkant is Turkije goed te zien


Ik ben benieuwd wat er binnen gaat komen. Ik stuur jullie een aparte mail met het adres.



Geen opmerkingen: