maandag 24 mei 2004


De groeten uit Platja D’Aro


Delft – Vandaag kwam er opnieuw een kaart binnen van een vakantieadres. Uit Platja D’aro stuurden Nellie en Pieter Jan plus aanhang ons een kaart. Nu was ik in de veronderstelling dat zijn in Parijs hadden gezeten. Ik was dus nogal verbaasd dat ze nu al weer in Spanje zaten. Tot dat ik naar de datum van de kaart keek. Daar stond 20 augustus. Ik herinnerde me nu dat Nellie vertelde dat vorig jaar niet een vakantiekaart de reis naar Nederland had voltooid. Wel Nellie je kunt gerust zijn. Het is misschien wat laat, maar je vakantiekaart is binnen. Goed dat je er een datum op zette.

Op de achterkant van de kaart staat gedrukt:

PLATJA D’ARO, Cala Gogó, Platja Can Cristus

PLATJA D’ARO, Cala Gogó, Platja Can Cristus.


Zij schreven:

20-08-2003

Wij zijn niet weggespoeld. De regenbui was kort, maar hevig. Niemand hier heeft er volgens mij last van gehad. Het is erg heet, maar gelukkig is er water. We vermaken ons goed.

Pieter Jan & Nellie, Floris, Anne-Sofie, Marlotte, Guido & Ilse




Geen opmerkingen: