vrijdag 21 maart 2003


Kerkkippen


kerkkippenDelft – Onlangs berichtte ik op ODD over de jaillook. De T-shirts die in Italiaanse gevangenissen worden ontworpen door de gestraften. Het T-shirt leent zich niet alleen goed voor plaatjes, het is ook uitstekend geschikt om teksten op uit te dragen. Ik las onlangs over een kunstenares die krantenartikelen op T-shirts had laten drukken, als kunstvorm. ”Mijn borsten zijn mijn leesplankje”, zei ze trotst in de krant. Er stond een foto bij van de dame met haar T-shirts. Je moest er wel je leesbril voor opzetten. Op internet zijn de T-shirts ook erg populair. Je kunt via dit medium allerlei soorten bestellen. Ik ontdekte er een waarop je christelijke T-shirts kunt verwerven. Om het makkelijke te maken voor je, kun nu je hier klikken voor jouw bestelling.