zaterdag 8 februari 2003


Via Byron Bay naar Perth


Klik op de foto voor een grotere afbeelding van de advertentieSydney – Hier is weer een berichtje van onze correspondent in Australië, Floris.
Hij schrijft:”Zoals jullie weten van mijn bericht over de heilige maagd Maria zit ik op het moment weer in Sydney. Ik probeer daar m'n auto te verkopen. Dat wil overigens niet erg lukken. Daarom ik heb besloten om er nog maar een paar weekjes mee naar Byron Bay te gaan. Dat is een 'Hippie town' aan de oostkust. Wellicht lukt het me daar. Met het geld dat ik voor de auto krijg wil ik naar Perth vliegen en wellicht tante Connie daar ontmoeten.”
Floris beleeft van alles in Australië. ”Ik neem er helaas vaak niet de moeite meer voor het allemaal op te schrijven”, bekent hij. De laatste paar weken in Sydney waren niet erg spannend. Het bestond uit zoeken naar werk en wachten op dat telefoontje voor z’n auto.
”Als ik naar Perth ga, zal ik proberen daar een verslag van te maken voor ODD” belooft Floris ”En ook over Byron Bay als dat de moeite waard is”.
Floris doet iedereen vanuit een warm Sydney de groeten. Hij heeft nieuwe foto’s op z’n site staan.