dinsdag 11 februari 2003


Het laatste nieuws het eerst op ODD


De gelijkenis met jeugdfoto’s van opa zijn treffendByron Bay – Toen ik op onlangs dit portretje van Floris in Australië op ODD zette viel het me meteen op: Floris lijkt sprekend op zijn opa. De gelijkenis was Floris zelf nooit opgevallen.
Hij schrijft vanuit Byron Bay:

”O ja? Dat is me nooit opgevallen. Natuurlijk ben ik meteen op ODD gaan kijken.

Erg jammer van het hek in Coogee. Ik had er zelf nog niks van vernomen, maar het laatste nieuws lees je natuurlijk het eerst op ODD!
Dit blijkt ook uit het artikel van het naaktprotest. Dit protest vond plaats op de dag dat ik hier aankwam. Ik heb er toen niets van meegekregen. Gisteren las ik het in de krant. Er stond dezelfde foto bij als op ODD. Ik dacht nog misschien is dat iets voor ODD. Zaterdag is hier een protestmars tegen de oorlog in Irak. Premier Howard van Australië heeft alle inwoners een, op mij vrij alarmerend overkomende, folder gestuurd met wat te doen tijdens een terroristische aanslag.
Misschien een onderwerp voor ODD?

Groeten
Floris.”