vrijdag 21 februari 2003


Even niet niesen


Neustruc met slang.Beijing – Je kunt je hond trucjes leren. Pootjes geven, opzitten, rollen en nog veel meer. Ik ben steeds weer onder de indruk als ik Els bezig zie met haar twee trouwe viervoeters. De dieren luisteren prima naar haar. Els weet ook veel van honden en hondentraining. Vorige keer dat ik in Stiphout was vertelde ze van alles over overspringgedrag of zo iets. Het heeft niets met springen te maken en het geldt niet alleen voor honden. Maar of het ook voor slangen geldt, weet ik niet. Ik moest in ieder geval wel aan haar hondentraining denken toen ik deze foto onder ogen kreeg. Hoe leer je nu een slang dat hij het ene gat in moet kruipen en het andere weer er uit? Knap hoor! Ik moet er niet aan denken dat deze dappere mevrouw moet niesen of hoesten. Dat zal wel een rommel geven.