dinsdag 23 juni 2009

Wie gelooft C1000?


Delft – C1000 belooft in de folder van deze week 2 flessen Tanguero – Argentijnse wijn – voor de prijs van 1. Ze zeggen zowel wit, rosé als rood voorradig te hebben. Dat betekent dat je in plaats van €7,98 nu €3,99 betaalt voor twee flessen. Een goede deal. Ik spoedde mij dus op maandagmorgen met lege fietstassen naar de winkel van C1000 in mijn buurt. Er komen nog een heleboel barbecues aan en de Tanguero, malbec shiraz rosé is terecht een omfietswijn. Trouwens ook de rode malbec is het omfietsen waard. De wijn is elegant en vrolijk tegelijk. Met een paar doosjes van deze wijn kom je de zomer wel door.

Een paar schamele flesjes was alles wat er stond.

Helaas bleek de wijn niet voorradig. Op de eerste dag van de aanbieding had de C1000 in mijn buurt helemaal geen rosé van Tanguero en slechts een paar flesjes Tanguero rood. Ik kan me niet voorstellen dat op eerste dag van de “2 halen 1 betalen”actie de hele voorraad al na enkele uren is uitverkocht. Ik moet helaas concluderen dat C1000 domweg niet heeft wat ze in de folder beweren. Ik ben daarom maar naar mijn vaste slijter gereden. Die belooft me geen 2 flessen voor de prijs van 1, maar hij heeft wel altijd wat ik wil hebben. En dat is ook wat waard. De barbecue is dus gered. Ik durf de Tanguero hier eigenlijk niet als omfietswijn aan te bevelen, maar misschien doet de C1000 in jullie buurt wel wat ze belooft. Of zou het toch alleen maar marketingtruc zijn?

Geen opmerkingen: