woensdag 3 januari 2007

Puzzelaars gezocht


Delft – Corien begon vlak voor kerstmis met een legpuzzel. Eigenlijk had ze hem alleen nog maar tevoorschijn gehaald. De paar stukjes die ze hadden gelegd beschouw ik eigenlijk slechts als een beginnetje.

Bob en Saskia begonnen met de puzzel.

Bob & Saskia zagen de uitdaging direct en werkten verder aan de puzzel. De puzzel stelt de Towerbridge in Londen voor. Het bleek niet een erg eenvoudig om de puzzelstukjes op de juiste plaats te leggen. Toen Jeroen & Jolijn met Anne-Sofie en Marlotte vorige week bij ons op bezoek waren, konden ook zij de uitdaging niet weerstaan. Ook zij legden een aantal stukjes op de juiste plaats in het plaatje.

Anne-Sofie, Marlotte en Jolijn gingen verder met de puzzel.

Ook Corien heeft inmiddels bijgedragen aan de voltooiing. Toch is de puzzel nog steeds niet klaar. Ik ben bang dat hij blijft liggen tot er weer een stel fanatieke puzzelaars in huis zijn. Omdat ik graag weer wat ruimte op de tafel heb, doe ik dan ook een serieuze oproep. Kom Corien even helpen met de puzzel. Ik zorg wel voor de hapjes en de drankjes.

Geen opmerkingen: