dinsdag 4 juli 2006

Gefeliciteerd mama


Eindhoven – Ja, ja de tijd gaat snel. Vandaag word ik al weer vier. Ik hoor jullie denken: vier dagen dat is nog geen verjaardag hoor. Dat is zo, maar toch heb ik de helft er al opzitten. Mijn eerste week is ruim over helft en ik vind dat een hele tijd hoor. Mijn moeder is vandaag wel jarig, maar die is nog lang niet over de helft. Het is een kwestie van wat je telt. Ik kan nog niet praten, laat staan zingen. Op een welverdiend ‘Lang zal ze leven’ gevolgd door een driewerf hoera, moet mijn moes dus nog even wachten.

 Daar lig ik dan op het mooie nieuwe kleed in de box.

Huilen kan ik wel. Dus als ik vandaag weer even mijn longetjes train met een huilbuitje dan doe ik daar wel wat feestelijke nootjes in. Hoe dan ook: Van harte gefeliciteerd mams

Een bijdrage van Mees

Klik voor meer foto’s van Mees even hier, of hier, anders hier nog even en daarna hier en tenslotte nog een grote versie van de bovenste hier

Geen opmerkingen: