vrijdag 21 oktober 2005


Dieuwertje is een popje


Klik op de foto en bekijk de pop.Helmond – Onlangs bezochten Corien & ik samen met Ad & Els de Limburgse plaats Weert. Ik berichtte daar al eerder over. We bezochten in die plaats ook een speelgoedwinkel. We zochten daar een cadeautje uit voor de jarige Daan & Wes. Ook daarover berichtte ik eerder. Terwijl we zo door de winkel struinden op zoek naar iets leuk viel ons oog op een pop. Een fraaie pop die voor de prijs van €155 mocht worden meegenomen. Toch was het niet de prijs die ons opviel. Het was de treffende gelijkenis met onze kleindochter Dieuwertje die meteen opviel. Het fijne poppengezicht deed ons meteen aan haar denken. Omdat ik mijn digitale cameraatje altijd bij me heb, kon ik een plaatje van het popje schieten. Klik maar eens op de foto en kijk of ik gelijk heb.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind de echte Dieuwertje ook een popje. Wat een schatje.

groetjes van
Alex.

Anoniem zei

150 euro! Niet duur voor een kleindochter.

Alvast een prettig weekend allemaal!

Anoniem zei

Wij vinden Dieuwertje leuker!
Saskia en Nienke