maandag 25 april 2005


Vakantiekaartenactie


Delft – Het vakantieseizoen staat weer voor de deur. De lezers van ODD zwermen binnenkort weer uit. Elk op zoek naar een plekje in de zon. Vorig jaar stuurden heel wat van jullie een kaart naar de redactie van ODD. Ik laat jullie een greep uit de post van vorig jaar zien. Klik maar eens op de steden. We zagen via ODD wat van Bangkok, Berlijn, Burkina Faso, Canada, La Côte D’ Émeraude, Den Bosch, East-Sussex, Franeker, Inverness, Mallorca, Nunspeet, Platja D'aro, Schotland, Sicilië en the Thames.

Ik ben benieuwd waar de kaarten dit jaar vandaag komen. Want ik roep jullie graag op om opnieuw iets van je te laten horen. Ik hoorde zelfs iemand zeggen:” “Ik stuur alleen nog maar een kaart naar ODD. De rest leest daar wel waar we dit jaar vertoefden.” Persoonlijk gaat me dat wat ver, maar hij had ieder geval met die ene kaart wel een groot bereik.

Je kunt natuurlijk ook een foto sturen. Dat deden Ad, Els, Marlotte en Anne-sofie vanuit Schotland.

Geen opmerkingen: