vrijdag 25 februari 2005


Vergaderen in Eindhoven


Opa met Nienke, Dieuwertje en Emma.Eindhoven – Gistermiddag moest ik weer voor een vergadering naar Eindhoven. Zo’n vergadering met collega’s uit het land heb ik ongeveer iedere twee maanden. Ik ga er lang niet altijd naar toe. Slechts als de agenda het nodig maakt, reis ik af naar de Brabantse lichtstad. Gisteren combineerde ik de vergadering met bezoekjes aan de (klein)kinderen. Ik lunchte voorafgaande aan de vergadering in Stiphout bij Saskia, Benthe en Sietske en na de vergadering prikte ik een vorkje mee bij Saskia & Sander, Nienke, Dieuwertje en Emma. Na de maaltijd mochten de kleinkinderen nog even opblijven omdat opa er was. Leuk hoor om op zo’n doordeweekse dag weer even op familiebezoek te zijn. Misschien moet ik voortaan ook maar naar de vergadering gaan als de agenda niet zo uitdagend is. Ik weet nu een andere reden om af te reizen naar Brabant.

Geen opmerkingen: