dinsdag 1 februari 2005


Odds and ends


Klik op de foto en ontdek de ODD-winkel voor kinderkleding.Middelburg – Er valt veel te zeggen voor Middelburg.Vanuit Delft is het dichtbij genoeg voor een dagje op en neer. En dat kan zeer de moeite zijn. In juli 2003 maakten Corien & ik zo’n uitstapje. Overigens niet helemaal zomaar. We wilden een tentoonstelling over de watersnoodramp uit 1953 zien in het Zeeuws Museum. Nadien wandelden we door de gezellige binnenstad van de Zeeuwse plaats en daar ontdekte ik toen dat ODD ook hier bekend is. Er is zelfs een kledingwinkel voor de kinderen van ODD-lezers. Ik vind ook dat het onderhand tijd wordt voor een eigen kledinglijn. Overigens hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik de naam voor de winkel vind. Zeker de s achter ODD.

Geen opmerkingen: