dinsdag 25 januari 2005


Willem bedankt


Floris op de door Floris gemaakte filmposter van Floris.Utrecht – Ik ben zeker heel content met de poster van de film Floris! Echt klasse de manier waarop Willem de poster voor mij heeft bemachtigd. Ik wil hem hiervoor ook hartelijk danken! Ik had zelf al een aantal keren gevraagd om de poster in de bioscoop, maar kreeg het niet voor elkaar omdat de film nog draaide en ze de posters niet op voorraad hadden. Ik had zelf niet gedacht dat je het bioscooppersoneel zo ver kan krijgen dat ze de poster uit de vitrine zouden halen. Willem is daar waarschijnlijk inmiddels een 'prof' in. Ik hoop alleen niet dat hij na dit stukje op ongehoord al zijn vrije tijd kwijt is met wachten op filmposters in de bioscoop. Bij gebrek aan een echte poster van Floris had ik er al een zelf gemaakt maar dat is natuurlijk lang niet zo gaaf als de originele filmposter!
Nogmaals, Willem.


Een bijdrage van Floris

Geen opmerkingen: