zondag 30 januari 2005


Adverteren doe je zo


Er is nog ruimte genoeg op de rest van Joe Tamargo.Delft – Onze brievenbussen zijn populair schreef ik gisteren. Stapels folders bereiken ons elke week. Maar er zijn nog plekken waar de reclamejongens nog geen beslag op hebben gelegd. In onze kranten, radio en televisieprogramma’s dringen de advertenties zich aan ons op. Maar meer kunnen ze toch niet bedenken. Mis! In Amerika is er nu een meneer die advertenties op zijn lichaam laat tatoeëren. De foto toont de arm van de 31-jarige Amerikaan Joe Tamargo. Hij liet voor $510 op zijn arm een advertentie voor SaveMartha tatoeëren Eerder verdiende hij al $500 voor een getatoeëerde advertentie voor Pilldaddy. Ik had al wel eens gehoord van mond-op-mond reclame, maar dit geeft de reclame-jongens toch wel heel andere marketingmogelijkheden. Tamargo had de advertentieruimte op zijn lichaam via eBay aangeboden. De reacties kwamen volgens hem al zeer snel. Mocht ik jullie op een idee brengen met dit stukje, kijk dan eens op de site van de wandelende reclamezuil Joe Tamargo.

Geen opmerkingen: