zondag 9 januari 2005


Samen zingen tot besluit


Klik op de foto en bekijk nog een tafereeltje rond de piano.Eindhoven – Nienke helpt mij met het schrijven van dit stukje. Zij vertelt mij wie er op de foto staan. ”Aan de piano zit pappa”, zegt ze. ”Ik zie ook oma, tante Saskia en tante Nellie”, gaat ze verder. ”Ze vinden het leuk om te zingen als mijn pappa speelt”, legt ze uit. Terwijl de poes op haar schoot kruipt en het zicht op het toetsenbord daardoor geheel verdwijnt, legt ze uit welk liedje de tantes zingen. Ze zingt het me voor:”Zeg bakkertje, zeg bakkertje wat doe je met het meel? Ik maak er grote broden van en koekjes ook zo veel”
Samen met de kinderen zongen we gisteren aan het eind van de middag een aantal kinderliedjes. Tot groot genoegen van de kinderen, maar vooral tot groot genoegen van oma die graag met de kleinkinderen zingt. De hele dag door was er bezoek geweest voor de verjaardag van Sander. Het werd dan ook een heel gezellige dag.


Klik ook eens op de foto

Geen opmerkingen: