dinsdag 17 augustus 2004


Bouwvrouw Nienke


Bouwvrouw Nienke bouwt haar kasteel. Ze wordt bijgstaan door hulpvrouw SaskiaEindhoven – Vrijdag zouden we naar het kasteel van Helmond gaan. We hebben wel de buitenkant gezien, dus nu kon ik wel een kasteel tekenen. Maar ze gingen het weer mooi maken, dus konden we er niet in. Zaterdag zaten we al op tijd in de auto, met boterhammen, limonade en koffie, want we gingen naar het kasteel van Hoensbroek. Dat was heel leuk en spannend. Ik ben samen met Pappa in de grote ronde toren helemaal naar boven geklommen. Ook was er een geheim kamertje. En een gevangenis. Ik wil ook wel zo'n jurk als de pop in het kasteel. Zondag was ik bouwvrouw (noot van Mamma: bouwmeester) en Mamma was mijn hulpvrouw. Toen hebben we een kasteel gemaakt. Daar wonen nu Duplo-poppetjes in. Er is ook een bloementuin en een fruittuin. En een echte ophaalbrug, want dat hebben kastelen.

Kus van Nienke


Geen opmerkingen: