zondag 29 december 2002

Wie werd vermoord in Gosford Park?


Wie mailt me het antwoord op deze vragen Hilversum - De KRO toont ons wekelijks goede Britse detective series. Daarvoor verdienen ze een pluim. Nu verloot de katholieke omroep twee dvd’s van de met een Oscar bekroonde film Gosford Park onder de inzenders van de goede oplossing van de prijsvraag op de KRO Detectives Site. Jullie kunnen je oplossing op de volgende twee vragen:wie wordt er vermoord en wat veroorzaakt de dood van het moordslachtoffer, nog inzenden tot en met 31 januari. Onder de winnaars wordt dan de dvd verloot. Jammer nu dat je eerst de film moet kopen om de vragen te kunnen beantwoorden. En als ik de film toch al heb, waarom zou ik dan nog meedoen aan een prijsvraag om de film die ik al heb te winnen? Een aardig idee van de KRO, maar ik kan er niets mee. Tenzij iemand me even de antwoorden wil mailen. Dan mag je de dvd een keertje lenen als ik win.

Geen opmerkingen: