maandag 23 december 2002

De boom van………..Delft


Delft – Zondagmorgen werd ik rond zeven uur wakker van de regen. Het was zeven graden boven nul. De dooi was compleet. De striemde neer op het ijs in de wetering achter ons huis en bleef vallen tot twee uur. We besloten om rond drie uur toch nog maar even de stad in te lopen. Het was druk. Het was niet alleen de laatste adventszondag, het was ook de laatste koopzondag voor de kerst.

De vijftien meter hoge Noorse Kerstboom voor het Delftse stadhuis


Ik heb nog geen foto’s ontvangen van jullie. De bomen staan er wel hoorde ik van jullie, maar blijven nog even geheim. Ik ben benieuwd naar de eerste familiekerstboom. En mocht je geen boom in huis of tuin hebben, dan is er vast wel een boom ergens in je woonplaats. Deze foto maakte ik zondagmiddag. Delft in kerstsfeer. Wie zou hier niet willen wonen?

Geen opmerkingen: