maandag 9 december 2002

Tostireceptenboekje


Delft – Onlangs kochten Corien & ik in de Airmileswinkel in Eindhoven een apparaat waarmee we tosti’s en wafels kunnen maken. We kunnen er ook ons vlees op grillen. We gebruiken het keukenapparaat zeer regelmatig voor al die functies. Maar natuurlijk het meest voor het maken van een tosti. Aanvankelijk slechts met ham & kaas, maar al snel kregen we behoefte aan iets meer. Als eerste varieerden we een tosti met corned beef en sambal badjak. Een lekkernij die ik iedereen kan aanbevelen.

Een tosti met tongenworst en appel


Gisteren maakte ik er eentje met tongenworst en appel. Gewoon een schijfje tongenworst, wat appel en dan weer een schijfje tongenworst. Het werd heerlijk, hoewel ik vermoed dat een tosti met bloedworst nog meer tot zijn recht komt. Op mijn repertoire staat ook nog ham, kaas en ananas. Toch moet er nog veel meer te maken zijn. Wie heeft er een tostirecept voor mij? Mail me even een receptje zodat ik weer andere tosti aan mijn privé tostireceptenboekje kan toevoegen.

Geen opmerkingen: