donderdag 9 mei 2002

De zaadjes van oma Corien


Nienke vertelt:
Nienke toont het resultaat!Eindhoven – Mamma heeft een foto van mij gemaakt om te laten zien dat we eindelijk wat zaadjes hebben gezaaid. We hebben ze op natte watjes gestrooid. En elke dag gingen we samen kijken. Eerst zagen we worteltjes groeien, toen steeltjes, daarna blaadjes. Ze werden daarna steeds maar groter. En vandaag aten we een boterham met kaas en mijn sterrekers! Uit het zakje zaadjes dat ik van oma Corien kreeg. En als deze plantjes op zijn, dan gaan we het nog een keer doen, zoveel zaadjes zaten er in het zakje! En misschien kan het dan nog wel een keer! Lekker!
Misschien droom ik nu wel over oma & opa in Delft. Dan laat ik in mijn droom m’n nieuwe grote kamer zien. Alle muren zijn nu ook geverfd. En Mamma gaat ook nog het hout van de ramen nog verven!






Geen opmerkingen: