De passie van man en vrouw
Delft - Als kind droomde ik ervan dat buizenpost het leven zou veraangenamen en vereenvoudigen. Een buizenframe verbond in mijn dromen ons huis met winkels, bibliotheken e.d. Je behoefde slechts een telefonische bestelling te doen – internet, sms en twitter bestonden nog niet – en via de buizenpost werd alles bij je thuisbezorgd. Misschien wordt het ooit nog werkelijkheid. Brouwer Heineken laat in de nieuwste commercial zien dat meer mannen die droom hebben (gehad). Op een housewarming zien we dat de man des huizes een gigantisch buizenframe in zijn nieuwe woning heeft geïnstalleerd dat o.a. precies bij de barbecue uitkomt.Mannen en vrouwen verschillen dus niet zo veel in hun passies. De vrouwen zijn enthousiast over de prachtige nieuwe keuken en de mannen zijn al blij als er na een druk op de knop een koud biertje arriveert. Het geluk van een man kan zo simpel zijn. Vanaf 5 augustus gaat de commercial de zender op.
2 opmerkingen:
Hahaha! Het vervolg op de "Walkin' fridge' Leuk!
Volgens mij hebben wij dit systeem al 50 jaar geleden bedacht.
Een reactie posten