zaterdag 4 december 2010

Handig pakje

Delft – Ik moet voortaan oppassen als ik mijn kleinkinderen een pakje drinken aanbied. De pakjes voor de kleinkinderen zitten vol met fruitsappen en vitamine, maar staan nu naast mijn pakjes met Jameson whiskey. Je kunt de Ierse whiskey via een rietje uit zo’n handig pakje drinken. Makkelijk op reis. Op de foto zie je een van de spelers uit de Amerikaanse serie Sons of Anarchy (sinds 21 nov. te zien op RTL7) in een bus met een handig whiskeydrinkpakje. Kennelijk is hij op 'schoolreisje' met de andere leden van de Sons of Anarchy Motorcycle Club uit het fictieve stadje Charming in Californië.
Laat ik je maar meteen geruststellen. Het whiskeydrinkpakje bestaat niet echt. Jameson is een van de grote adverteerders in de stoere serie en doet aan product placement. Het pakje is dus speciaal voor de tv-serie ontworpen en gemaakt. De kleinkinderen kunnen veilig een pakje drinken uit de bijkeuken halen en het zonder acht te slaan op het etiket opdrinken.

Geen opmerkingen: