vrijdag 17 december 2010

Drie koningen van oma

Tilburg – Op de kamer van Anne-Sofie in Tilburg is het al een tijdje kerst. Ze stuurde de redactie van ODD een paar foto’s om dat aan te tonen.
“Ik ben dol op kerst! En ook ik kon niet wachten om zo snel mogelijk na Sinterklaas, de kerstboom op te tuigen en mijn kamer van wat kerstlampjes en balletjes te voorzien”, begint ze haar verhaal enthousiast. Anne-Sofie heeft het niet bij een kerstboom gelaten.
Ze schrijft: “Onder de kerstboom staat een kerststalletje uit de erfenis van Robin zijn oma. Het is een sneeuwbol met onderin een muziekdoosje. Het speelt "Blaas de bazuin en sla de trom"(Joy to the World) en je ziet dan de drie koningen voorbij schuifelen”.
Tv heeft Anne-Sofie in deze kersttijd niet nodig. “In plaats daarvan ik zit gewoon lekker naar mijn kerstboompje te staren”, legt ze uit. Toch is er wel een moment dat de tv even aanmoet. ”Ik kijk natuurlijk wel naar kerstfilms”, bekend ze.

De kersttijd kan voor haar niet lang genoeg duren. “Wat mij betreft duurt het nog heel lang voordat het 6 januari is. Ik zou de kerstboom het liefst het hele jaar laten staan”, vervolgt ze in de begeleidende mail bij de foto’s. Ze heeft iets bedacht om de kersttijd te verlengen. “Een aantal kerstlampjes blijft overigens gewoon hangen, die noem ik dan gewoon verjaardagslampjes, en daarna paaslampjes en vakantielampjes en ik verzin er nog wel wat meer”, heeft ze besloten.


Tweet

Geen opmerkingen: