donderdag 2 november 2006

Adrie zorgt voor ontspanning


Adrie is een goed masseur.Delft – Veel mensen komen tot rust na een massage, anderen ervaren dat in een heerlijk warm bad. Ik heb een bad, maar ben doorgaans met de gedachte aan een warm bad al tevreden, want in de praktijk kom ik vaak niet verder dan een snelle douche. Gelukkig heb ik geen last van stress, maar het lijkt me toch wel lekker om eens heerlijk te relaxen. Dus glijd ik zo nu en dan toch maar in een heet bad. Ik vertel jullie dit alles omdat ik iets wil onthullen over mijn zwager Adrie. Adrie is zoals je jullie allemaal wel weten van vele markten thuis. Op het gebied van elektronica en computers bestaan er geen geheimen voor hem. Hij reist tegenwoordig ook vaak af naar onze zuiderburen. Hij is dan inmiddels nu ook een expert op het gebied van de Belgische keuken, want hij vertelt met veel enthousiasme over de dorpen en stadjes waar hij doorheen komt. Hij weet precies waar je wel en niet een vorkje kan prikken. Op de dit voorjaar door Annefien georganiseerde familiereünie ontdekte ik al eerder een andere kwaliteit van Adrie. Hij weet hoe je stress kunt reduceren door middel van massage. Hij demonstreerde dat bij zijn zusje Corien. Die ging dan ook na die vermoeiende dag toch weer geheel verkwikt naar Delft terug. Thuis zit ik altijd met mijn voeten in een teiltje water als ik gemasseerd word. Voeten en schouders staan op wonderbaarlijke wijze met elkaar in verbinding, maar het gaat ook heel goed zonder. Dat demonstreerde Adrie dit voorjaar.

Geen opmerkingen: